-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
چگونه در اینستاگرام پست مشترک بگذاریم؟

چگونه در اینستاگرام پست مشترک بگذاریم؟

یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام که می‌توان آن را قدم بزرگی در عرصه شراکت و تجارب مشترک دانست، امکان انتشار پست مشترک بین چند کاربر است. قابلیتی که با استقبال کاربران این شبکه اجتماعی روبرو شده و سرعت قطار پیشرفت را واقعا بیشتر کرده! چرا که هم باعث تعامل بیشتر فالوورهای پیج‌ها شده و هم ارتباطات جدیدی را بین کاربرانی که یک پست مشترک را می‌بینند، شکل می‌دهد. در این مطلب به بررسی این قابلیت و روش استفاده از آن می‌پردازیم. به امید آن که خواندن این این مقاله باعث افزایش فالوور و رونق بیشتر کسب و کار شما در اینستاگرام شود.

پست مشترک اینستاگرام چیست؟

پست مشترک در اینستاگرام پستی است که توسط چند کاربر و به نوعی به طور همزمان، منتشر می‌شود و تمام اینتراکشن های آن، به طور مشترک برای کاربرانی است که آن را با هم منتشر کرده‌اند. یعنی یک محتوای یکسان با لایک‌ها، کامنت‌ها و به طور کلی اینتراکشن های مشترک بین آن کاربران ثبت خواهد شد.

چطور در اینستاگرام پست مشترک بگذاریم؟

گذاشتن پست مشترک با گذاشتن پست معمولی تفاوت چندانی ندارد. تنها یک مرحله اضافه دارد و آن، افزودن افرادی است که می‌خواهید با آن‌ها پست مشترک بگذارید.

در واقع یک کاربر مراحل اولیه انتشار یک پست را انجام می‌دهد و در یک قسمت، از کاربران دیگری که می‌خواهد با آن‌ها پست مشترکی را منتشر کند، دعوت می‌کند آن را پست را منتشر کنند. البته در عمل این کار بسیار ساده‌تر از آن است که تصور کنید. در ادامه مراحل انتشار یک پست مشترک را به صورت تصویری می‌گوییم.

مراحل ارسال پست مشترک در اینستاگرام
 

مرحله اول: علامت + را در منوی اصلی لمس کنید و از بین گزینه‌های post و Reel هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید.

پست مشترک اینستاگرام 1
 

مرحله دوم: بعد از انتخاب محتوایی که می‌خواهید منتشر کنید، در صفحه‌ی مربوط به نوشتن کپشن و تنظیمات، گزینه‌ی Tag people را انتخاب کنید.

پست مشترک اینستاگرام 2
 

مرحله سوم: در صفحه جدید، گزینه Invite collaborators را انتخاب کنید.

پست مشترک اینستاگرام 3

 

مرحله چهارم: در صفحه باز شده، نام کاربرانی را که می‌خواهید با آن‌ها پست مشترک بگذارید را سرچ کرده و یکی یکی انتخاب کنید تا به لیست Collaborators اضافه شود.

پست اینستاگرام مشترک 4

 

 نهایتا گزینه next را انتخاب کنید و با اتمام مراحل عادی پست گذاشتن، پست شما برای خودتان منتشر می‌شود.

چگونه پست مشترک در اینتاگرام بگذاریم

 

مرحله پنجم: با افزودن کاربران به عنوان collaborator، بعد از انتشار پست توسط شما، آن‌ها دعوتنامه‌ای مبنی بر این موضوع دریافت خواهند کرد. این پیام هم در قسمت دایرکت و هم در نوتیفیکشن های آن‌ها قابل مشاهده است.

پست گذاشتن مشترک اینستاگرام

 

با لمس کردن پیام یا نوتیفیکیشن، پستی که شما منتشر کرده‌اید برای آن‌ها نمایش داده می‌شود. در این مرحله باید گزینه Review (بازدید)  را انتخاب کنید

آموزش پست مشترک اینستاگرام

 

در صورت تمایل به پذیرفتن دعوت شما، گزینه Accept را انتخاب کنند تا پست روی پیج آن‌ها نیز قرار بگیرد.

آموزش ارسال پست مشترک اینستا

بعد از این، پست به صورت مشترک برای فالوورهای شما و دیگر افرادی که آن‌ها را به عنوان collaborator انتخاب کرده بودید نمایش داده شده و تمام لایک‌ها، کامنت‌ها، ارسال‌ها و هر گونه اینتراکشن دیگری بین شما مشترک بوده و روی آمار engagement پیج شما تاثیر خواهد داشت.

مزایای گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام

همانطور که در قسمت قبل گفتیم، ایجاد یک پست مشترک با تگ کردن سایر کاربران روی یک پست، تفاوت دارد. دلیل اصلی که کاربران را به گذاشتن پست مشترک ترغیب می‌کند، این است که بر خلاف تگ کردن، هنگامی که یک پست به صورت مشترک بین چند کاربر منتشر می‌شود، میزان تعامل و engagement بین آن کاربرها بیشتر می‌شود. چرا که در قسمت feed چند کاربر دیگر نیز حضور خواهید داشت.

بعد از انتشار یک پست مشترک، نام افراد انتشار دهنده‌ی آن در بالای پست و کنار هم نمایش داده می‌شود. بنابراین اگر بتوانید با یک پیج مشهور پست مشترک بگذارید، عملا از اعتبار آن نیز بهره خواهید برد.

از این قابلیت برای راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، همکاری با بیزینس‌های دیگر، رونمایی از یک محصول جدید و ... می‌توانید استفاده کنید. قبلا برای این که یک پست به طور همزمان روی چند اکانت منتشر شود، باید ادمین‌ها با هماهنگی این کار را می‌کردند و خیلی از مواقع عواملی مثل سرعت اینترنت باعث ایجاد ناهماهنگی در این کار می‌شد.

اما حالا کافیست یک کاربر پست را آپلود کند و سایر کاربران تنها اجازه نمایش آن را در پیج خودشان صادر کنند. این مورد در حجم اینترنت هم صرفه‌جویی می‌کند.

 

ممنون از این که در این مطلب آموزشی با موضوع گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام، همراه ما بودید. اگر پیشنهاد یا سوالی داشتید، در قسمت کامنت‌ها مطرح کنید. همکاران ما در واحد پشتیبانی پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲)

  • عالی بود
    عالی بود پاسخ

    خوب بود اما اگر در اینجا کابران حاضر به همکاری و پخش پست بنده نبودن چه باید کرد ؟ راهی برای پخش ارائه داهید

  • نازنین
    نازنین پاسخ

    بسیار عالی

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب با هشت سال سابقه فعالیت ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور واقعی اینستاگرام، خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، خرید فالوور ارزان اینستاگرام. خدمات خرید اکسپلور اینستاگرام، لایک اینستاگرام، بازدید و...

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب نماد اعتماد الکترونیک پرداخت ایمن زرینپال