-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
مزایای خرید فالوور اینستاگرام فوری

مزایای خرید فالوور اینستاگرام فوری

در چند سال اخیر، اینستاگرام به عنوان یک منبع کسب درآمد مطرح شده است. اینستاگرام در این سال‌ها از نقشی که به عنوان یک شبکه اجتماعی قرار بود ایفا کند فاصله گرفته و دیگر اپلیکیشنی نیست که صرفا برای پیام رسانی فوری از راه عکس و دوربین باشد. این اپلیکیشن که حدودا 12 سال پیش راه‌اندازی شد، اکنون به اپلیکیشنی بی بدیل برای کسب درآمد تبدیل شده است که بیش از 1.5 میلیارد کاربر در سطح جهان دارد.
طبق جدیدترین آمار روزانه بیش از 3.5 لایک برای پست های اینستاگرام ثبت می‌شود.
همچنین جالب است بدانید تا کنون در حدود 40 میلیارد عکس در این پلتفرم منتشر شده است. این داده‌های خیره کننده و ارقام سرسام آور نشان دهنده تاثیر این اپلیکیشن در بین افراد در هر حوزه‌ای از مد، تجارت، صنعت، آموزش و... است. در اینستاگرام شما یک تریبون کاملا رایگان در اختیار دارید که اگر دقت کنید این فضا حتی از رسانه‌هایی مانند تلویزیون، سایت‌ها و دیگر فضاهای تبلیغاتی، هم گسترده‌تر است هم تاثیرگذاری چشمگیرتری دارد.
شما با توسعه یا شروع کسب و کار خود در بستر اینستاگرام می‌توانید موفقیت خود را تضمین شده بدانید.
اما هر موفقیتی آسان به دست نمی‌آید، آن هم در چنین شرایطی با این گستردگی و عظمت! پس باید به فکر پیشی گرفتن از رقبا و همکارانی که در حیطه شغلی شما فعالیت می‌کنند باشید.
راه‌های زیادی برای ربودن گوی سبقت از دیگران وجود دارد، یکی از این راه‌ها افزایش جامعه مخاطبین است که در اینستاگرام به طور خاص منظور فالوورهای شما است. برای افزایش فالوور اینستاگرام، اقدامات زیادی می‌توانید انجام دهید یکی از این راه‌ها که تاثیر به سزایی اما غیر مستقیم در رشد دامنه مخاطبین شما دارد خریدن فالوور فوری اینستاگرام است. در ادامه این مقاله از سری آموزش‌های فالووریاب به مزایای خرید فالوور اینستاگرام فوری می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

مزایای خرید فالوور اینستاگرام فوری

همانطور که در مقدمه اشاره شد، برای افزایش فالوور اینستاگرام راه‌های زیادی وجود دارد؛ مثل فالو و آنفالو کردن به صورتی دستی که روشی ارگانیک شمرده می‌شود و بسیار زمانبر  است. روش دیگر افزایش فالوور اینستاگرام تبلیغات است که معمولا بسیار پر هزینه و با ریسک بالا صورت می‌گیرد. علاوه بر این در ابتدای مسیر هم باید به اندازه کافی محتوای جذاب تولید کرده باشید تا زمانی که کاربران از پیج های دیگر که به پیج شما سر می‌زنند به اندازه‌ای برایشان جذاب باشد که شما را فالوو کنند. راه دیگر که بی دردسر تمام می‌شود ولی باید در کنار آن فعالیت مستمر داشته باشید، خرید فالوور اینستاگرام فوری است. در این روش شما تنها یک بار اما به درستی این کار را انجام می‌دهید و نهایتا به اهداف خود که افزایش مخاطبان و موفقیت در کسب و کارتان است، دست پیدا می‌کنید. 

خرید فالوور اینستاگرام فوری برای افرادی که در شروع کار خود هستند، بسیار مهم است. بدین سبب که شما با خرید فالوور فوری در زمان بسیار کمی برای پیج خود اعتبار می‌خرید. همان طور که پیش‌تر گفتیم با خرید فالوور فوری در ابتدای مسیر شما فرصت مورد نیاز برای فعالیت مستمر در پیج خود را پیدا می‌کنید و زمان خود را برای تولید محتوای با کیفیت ذخیره خواهید کرد. در این قسمت از مطلب ذکر یک نکته حائز اهمیت است؛ زمانی که شما به تازگی کسب و کار مجازی خود را شروع می‌کنید چون محتوای کافی ندارید روش‌هایی مثل تبلیغات یا فالو و آنفالو به صورت ارگانیک برای شما جوابگو نخواهد بود. بلکه شما به تضمینی برای ایجاد اعتماد برای کسانی که به پیج شما سر می‌زنند نیاز دارید. این اعتبار و تضمین را با خرید فالوور اینستاگرام فوری می‌توانید به راحتی و بدون صرف زمان زیاد تأمین کنید.

یکی دیگر از مزایایی که با خرید فالوور اینستاگرام فوری نصیب شما خواهد شد ذخیره کردن سرمایه است، خصوصا باز هم زمانی که کسب و کار خود را شروع کرده باشید می‌توانید هزینه ذخیره شده را صرف تولید محتوای بسیار باکیفیت برای پیج خود کنید . بنابراین در خصوص خرید فالوورهای فوری با قطعیت می‌توان گفت که یکی از ارزان‌ترین روش‌های افزایش فالوور است مخصوصا در مقایسه با روش‌های پر هزینه‌ای مانند تبلیغات که همانطور که گفتیم برای افراد تازه‌کار چندان بازدهی ندارد.

فالوورهای فوری اینستاگرام علاوه بر اینکه ارزان هستند و سریع جذب می‌شوند، موجب ایجاد حس اعتماد برای کاربرانی که از پیج شما بازدید می‌کنند، خواهد شد. بدین صورت که وقتی پست‌های شما را تماشا می‌کنند در صورتی که محتوای باکیفیتی داشته باشند، صفحه شما را دنبال خواهند کرد و در آینده شما بسته به نوع کار خود می‌توانید از این فالوورها مشتری خود را بسازید. زیرا مثلا یک مشتری در مقام مقایسه زمانی که یک محصول مشترک را از دو پیج متفاوت می‌بیند، معمولا به سراغ پیجی می‌رود که فالوورهای بیشتری دارد.
البته گفتن این نکته حائز اهمیت است شما با خرید فالوور فوری اینستاگرام برای تکمیل کردن اعتمادسازی اولیه خود نیاز به خرید لایک پست نیز دارید. زیرا برای اینکه فالوورهای فوری شما نزد مخاطب، واقعی جلوه کند باید آمار بازدید و لایک و کامنت شما متناسب با تعداد فالوورهایتان باشد.
پروفایل شما همانند ویترین یک بوتیک است، هر چه فالوورهای بیشتری داشته باشید و پیجتان هم در نظر مخاطب، از اطمینان کافی برخوردار باشد، شانس فالو شدن شما توسط بازدیدکنندگان از پیجتان بیشتر خواهد بود.

جمع بندی

در این مقاله از سری آموزش‌های فالووریاب به مزایای خرید فالوور اینستاگرام فوری پرداختیم. شما عزیزان می‌توانید برای تهیه فالوور فوری اینستاگرام و پکیج های لایک، به صفحه اصلی فالووریاب مراجعه فرمایید.

 

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۲)

  • عالم
    عالم پاسخ

    خریدار فالورم

  • Asal
    Asal پاسخ

    خوبی خرید فالوور فوری اینه داستان نداره

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال