-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش تصویری کامل ثبت‌نام و ساخت اکانت در کلاب هاوس +دعوتنامه

آموزش تصویری کامل ثبت‌نام و ساخت اکانت در کلاب هاوس +دعوتنامه

کلاب هاوس جدیدترین شبکه اجتماعی است که اخیرا جای خود را در سراسر دنیا و مخصوصا ایران پیدا کرده است. اپلیکیشنی که با استقبال زیاد و تعداد رو به رشد کاربرانش مواجه شده و افراد زیادی تمایل به دانستن و یادگیری طرز استفاده و ساخت اکانت در آن دارند. در این مقاله با آموزش تصویری کامل ثبت‌نام و ساخت اکانت در کلاب هاوس و دعوتنامه آن در کنار شما هستیم. قبل از توضیح نحوه عضویت در کلاب هاوس، بهتر است بدانیم که اصلا کلاب هاوس چیست؟

 

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس یک اپلیکیشن اجتماعی است که در اوایل سال 2020 ساخته و در اواخر آن مورد استفاده قرار گرفت. در کلاب هاوس اساس حضور و صحبت در گروه های مختلف بر پایه صوت (voice) است. یعنی شما طبق علایقتان در گروه های موجود عضو می‌شوید یا خودتان گروهی می‌سازید و از طریق آن صدایتان را به صورت زنده به گوش بقیه میرسانید یا به سخنان دیگران گوش می‌دهید. حضور برخی افراد و سلبریتی ها مثل ایلان ماسک، جرد لتو، مارک زاکربرگ و... درکلاب هاوس رونق زیادی به این اپلیکیشن داد.

 

مقدمات ثبت نام در کلاب هاوس

به طور کلی عضویت در کلاب هاوس و استفاده از آن چندان پیچیده نیست و عضویت در آن تنها با شماره موبایل امکان‌پذیر است. چیزی که ثبت نام در کلاب هاوس را متمایز از سایر اپلیکیشن های اینچنینی می‌کند، نیاز به داشتن دعوتنامه هنگام عضویت در آن است. باید یک نفر که قبلا در کلاب هاوس عضو شده برای شما دعوتنامه بفرستد تا بتوانید به این شبکه اجتماعی در حال رشد بپیوندید. یا این که توی لیست انتظار بمانید تا توسعه دهندگان این برنامه شما را بپذیرند که با توجه به آمار روزافزون عضویت در کلاب هاوس، روش اول زمان کمتری می‌برد. در ادامه مراحل ثبت نام و عضویت در کلاب هاوس را پله پله دنبال می‌کنیم.

 

مراحل کامل ثبت‌نام و ساخت اکانت در کلاب هاوس +دعوتنامه

 

مرحله 1 – دانلود و نصب کلاب هاوس

در ابتدا باید نسخه آخر اپلیکیشن کلاب هاوس را دانلود و نصب کنید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به دانلود کلاب هاوس اینجا کلیلک کنید. همچنین با توجه به سیستم عامل گوشی خود روی یکی از آیکون‌های زیر کلیک کنید تا به راحتی کلاب هاوس دانلود وروی گوشیتان نصب شود.

 

 

مرحله 2 – وارد کردن شماره موبایل

همین که کلاب هاوس را برای اولین بار باز کنید، با صفحه زیر رو به رو می‌شوید. در این مرحله باید گزینه Get your username را بزنید.

سپس در صفحه جدید شماره موبایل خودتان را به صورت +989123456789 وارد کنید و بعد کد تاییدی را که برایتان پیامک می‌شود در کادر مشخص شده تایپ کنید تا شماره شما تایید شود.

مرحله 3- وارد کردن نام و نام خانوادگی

در این مرحله نام و نام خانوادگی خودتان را در کادرهای مربوطه تایپ کنید. توجه داشته باشید که نام و نام خانوادگی شما در پروفایلتان نشان داده خواهند شد.

مرحله 4- انتخاب نام کاربری

نام کاربری مورد نظرتان را در کادر وارد کنید. این نام می‌تواند شامل حروف، علامت های نقطه، آندرلاین و اعداد باشد. اما مهم است که منحصر به فرد باشد. شما امکان انتخاب یک نام کاربری تکراری را ندارید. در صورتی که یوزرنیم مورد نظرتان تکراری باشد، با پیغام عدم موفقیت و تقاضای انتخاب یک نام دیگر روبه رو خواهید شد.

مرحله 5- دعوتنامه داری یا نه؟

در این مرحله دو حالت پیش می‌آید. یا شما از قبل یک دعوتنامه دارید و شماره شما به عنوان شماره ای دعوت شده در سیستم کلاب هاوس ثبت شده، یا این که هنوز دعوتنامه ای دریافت نکرده‌اید و باید منتظر بمانید تا از شما توسط کاربران قبلی دعوت به عمل بیاید. نکته زیبا این است که به محض ثبت درخواست شما، پیامی برای آن دسته از لیست مخاطبان شما که عضو کلاب هاوس هستند ارسال می‌شود و آن‌ها می‌توانند برای شما دعوتنامه بفرستند تا معطل نمانید. مثلا همین الان که من در حال ثبت نام کردن خودم بودم تا برای شما تصاویر لازم را تهیه کنم، همکار سابقم برایم دعوتنامه فرستاد!!!

در حالت دوم نام کاربری شما رزرو می‌شود و بعد از دریافت لینک دعوتنامه می‌توانید از طریق آن وارد کلاب هاوس شوید و نام کاربری رزرو شده برای شماره موبایلتان را داشته باشید.

اما در حالت اول، یعنی وقتی که از قبل دعوتنامه داشته باشید، مستقیما عضویت شما پذیرفته می‌شود و وارد مراحل بعدی می‌شوید.

 

مرحله 6- انتخاب عکس پروفایل

در این مرحله می‌توانید عکس پروفایل دلخواهتان را انتخاب کنید. همچنین با انتخاب گزینه skip می‌توانید این مرحله را رد کرده و بعدا عکس را انتخاب کنید.

مرحله 7 – انتخاب موضوعات مورد علاقه

حالا هنگام آن است که علاقمندی‌هایتان را انتخاب کنید تا کلاب هاوس بعدا بتواند اتاق‌هایی را که حدس می‌زند مورد پسندتان هستند، به شما معرفی کند.

مرحله 8- اجازه دسترسی به مخاطبین و فالو کردن آن‌ها

با دادن اجازه دسترسی به مخاطبین، لیست مخاطبان شما که عضو کلاب هاوس هستند برایتان نمایش داده می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را فالو کنید. همچنین بعد از فالو کردن مخاطبان خودتان، کلاب هاوس با توجه با لوکیشن شما و شهرت افراد، اکانت هایی را که حدس می‌زند مورد علاقه شما باشند برای فالو کردن پیشنهاد می‌کند. بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله، صفحه اصلی کلاب هاوس که با عنوان Hallway یا تالار گفت و گو شناخته شده، برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید از امکانات آن استفاده نمایید.

برای خرید فالوور کلاب هاوس کلیک کنید.

 

نکات تکمیلی ثبت نام در کلاب هاوس

- هر کاربر کلاب هاوس می‌تواند حداکثر برای 3 نفر دعوتنامه ارسال کند.

- تکمیل پروفایل کلاب هاوس مثل دیگر رسانه ها و شبکه های اجتماعی قدمی مثبت برای ساختن یک اکانت حرفه ای به شمار می‌رود. ، برای افزایش فالوور کلاب هاوس باید بیوی مناسبی نیز داشته باشید. می‌توانید اکانت کلاب هاوستان را به اینستاگرام و توییتر هم لینک کنید.

- در کلاب هاوس محتوا صوتی است. صداها و مصاحبه‌هایی که به طور زنده پخش می‌شوند و در اختیار افراد مختلف قرار می‌گیرند.

در این مطلب با آموزش تصویری کامل ثبت‌نام و ساخت اکانت در کلاب هاوس +دعوتنامه کنار شما بودیم. در مقالات بعدی طرز استفاده از کلاب هاوس را به صورت دقیق‌تر شرح خواهیم داد.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۳۲)

  • ندا
    ندا پاسخ

    سلام....قسمت شماره تلفن برای من خطا میزنه چرا

  • آتنا
    آتنا پاسخ

    سلام،ببخشید یه سوال شما با چه فیلتر شکنی شماره تماس را زدید و وارد شدید؟ من با هر فیلتر شکنی امتحان میکنم نمیشه برای دادن شماره خطا میده

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام فیلترشکن های متفاوتی در مارکت ها وجود دارند که می توانید با آن ها متصل شوید.

  • جواد
    جواد پاسخ

    تو قسمت وارد کردن نام و نام خانوادگی ارور میده چیکار کنم؟

  • جواد
    جواد پاسخ

    من تو کلاب هاوس قسمت وارد کردن نام و نام خانوادگی به مشکل برخوردم ارور میده چیکار کنم

  • جواد
    جواد پاسخ

    من تو کلاب هاوس قسمت وارد کردن نام و نام خانوادگی به مشکل برخوردم ارور میده چیکار کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      دقیقا به چه خطایی بر میخورید؟

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال