-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
کسب درآمد از طریق تبلیغات اینستاگرام

کسب درآمد از طریق تبلیغات اینستاگرام

آیا شما به دنبال پیج‌های قوی و پربازدید اینستاگرام برای تبلیغات هستید؟

فالووریاب در این مقاله درصدد ارائه‌ روش‌هایی که پیج‌های معروف اینستاگرم در اغلب شهرها در پیش می‌گیرند، برآمده است. نحوه‌ی تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام به قدری قوی و دارای بازدهی بالا بوده، که اکثر کاربران تبلیغ از محصول و کالای خود را به این محیط پربازدید واگذار کرده‌اند. همانطور که خودتان می‌دانید رونق در کسب و کارها به شیوه و روش تبلیغات بستگی دارد زمانی که جامعه‌ی هدف شما برای تبلیغات جمع کثیری از افراد یک جامعه است؛

باید برای تبلیفات خود محیط و روشی را در پیش گرفت که با صرف کمترین هزینه و زمان به بهترین نتیجه‌ی ممکن دست یافت امروزه به علت همه گیر شدن شبکه‌های اجتماعی و استفاده‌ی عام از محیط‌هایی مانند تلگرام و اینستاگرام بهترین روش برای تبلیغات مراجعه به پیج‌های اینستاگرامی پربازدید و یا کانال‌های پر مخاطب است.

چگونه پیج‌های پربازدید در اینستاگرام کسب درآمد کرد می‌کنند؟

اینستاگرام به علت دارا بودن یک محیط انعطاف پذیر و جذاب کاربران زیادی را جذب خود کرده است، از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که اینستاگرام را نسبت به شبکه‌های مجازی دیگر متمایز کرده است قابلیت چند رسانه‌ای ( امکان گذاشتن فیلم، عکس، صوت و... باهم) بودن آن است. اینستاگرام به قدری امروزه پیشرفت کرده است که به یک بستر و منبع مهم برای کسب درآمد خیل عظیمی از افراد تبدیل شده است. حال با هم به روند کسب درآمد پیج‌های پربازدید می‌پردازیم.

قبل از هر اقدامی ادمین هر پیج با در پیش گرفتن ترفند و شگرد‌های گوناگون برای پیج خود فالوور اینستاگرام جمع آوری می‌کنند، و زمانی که تعداد فالوور‌های پیجشان به بیش از چند K رسید و پیج آن‌ها به یک پیج پربازدید تبدیل شد ازطریق انجام عمل تبلیغات برای افرادی که قصد تبلیغ از محصول و خدمات خود در فضای مجازی را دارند اما با روش و محیط فضا‌های مجازی آشنا نیستند، با دریافت هزینه ای از آن‌ها در قبال این کار(عمل تبلیغ از محصولاتشان) چرخه‌ی کسب و کار خود را راه اندازی می‌کنند.

تبلیغات در پیج‌‌های اینستاگرام به چه صورت است؟

تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام به صورت هدفمند اشتراک گذاری ‌می‌ شود چرا که باید فیدبک خوبی را به ادمین بازگرداند. تبلیغات در پیج‌های پربازدید اینستاگرامی باید به قدری جذاب باشد که پیج فالوور‌های خود را از دست ندهد و از طرفی هم بتوان به خوبی برای کالای تبلیغاتی جذب مشتری کرد.

شش گام اساسی برای تبلیغات موثر درپیج‌های اینستاگرام

از آن‌جایی اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم اصلی برای کسب و کارهای آنلاین در فضای مجازی درنظر گرفته شده است، ادمینان و ایناستاگرامر‌ها ( افراد تاثیر گذاری که در اینستاگرام در حال فعالیت هستند) از روش‌های گوناگون و جذاب برای تبلیغات در پیج‌های خود استفاده می‌کنند که بازخورد استفاده از چنین روش‌هایی را، به وضوح شاهد بوده‌اند، که در ادامه مطلب به شرح مواردی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

√ آنها قبل از هر اقدامی برای تبلیغات، جامعه‌ی هدف خود را مشخص می‌کنند و بر طبق علایق و رنج سنی‌ آنان در پیج‌هایشان تبلیغات مورد نظر خود را به اشتراک می‌گذارند.

√در زمان مناسب تبلیغتاتشان را به اشتراک می‌گذارند : ما نیز به شما توصیه میکنیم که تبلیغاتتان را در ساعات اداری و یا آخر شب‌ها به اشتراک نگذارید زیرا در چنین ساعاتی بازدید از پست‌های به اشتراک گذاشته شده به حداقل خود می‌رسد.

√افرادی که تبلیغات خود را به پیج‌های پربازدید می‌سپارند از ادمین پیج یا اینستاگرامر خود می‌خواهند که لینک ارتباطی با مشتریانشان را در زیر عکس‌های تبلیغاتی که منتشر می‌کنند قرار دهند تا بتوانند به صورت مستقیم با مشتریان خود در ارتباط باشند.

‌√آنان برای تبلیغات از چهره‌های محبوب و و تاثیر گذار در بین مردم استفاده می‌کنند.

√پست و تبلیغات مد نظر خود را طبق آداب و رسوم و فرهنگ‌های مربوط به آن منطقه اشتراک گذاری می‌کنند.

√آنان در کنار تبلیغاتشان از هشتگهای رایج در فضای مجازی استفاده می‌کنند.

√از خرید فالوور اینستاگرام نیز غافل نشوید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۴)

  • سایه
    سایه پاسخ

    هر تبلیغ تو اینستاگپرام چقدر اب میخوره هزینش؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      تبلیغات اینستاگرام قیمتش بستگی به پیجی که به آن تبلیغ می دهید و تعداد فالوورهایش دارد

  • سینا
    سینا پاسخ

    فالوور خریدم ازتون نیومده هنوز رو پیجم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      موارد مربوط به فالوور و ربات را در پنل پشتیبانی خود از طریق تیکت به کارشناسان فالووریاب اعلام کنید تا بررسی شوئد

  • سهیل رافع
    سهیل رافع پاسخ

    میشه برامون تبلیغات بکنین شما؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      فالووریاب تبلیغات انجام نمی دهد

  • سارا
    سارا پاسخ

    رباتتون خیلی خوب هست باعث بلاک پیج نمیشه همینطور ادامه بدین

    • فالووریاب
      فالووریاب

      خوشحالیم که از خدمات رضایت داشته اید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال