-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
فالوور خارجی اینستاگرام چیست و مزایای خرید آن

فالوور خارجی اینستاگرام چیست و مزایای خرید آن

سایت فالووریاب در این مقاله قصد دارد که با معرفی بهترین و بدترین راه‌های افزایش فالوور به خصوص خرید فالوور خارجی راه رسیدن به رویای شیرین موفقیت را به کاربرانی که قصد فعالیت بخصوص در زمینه‌ی تجارت و کسب و کار‌هایی که دارای توجیه اقتصادی باشند را به روشنی شرح دهد. شاید در ابتدای فعالیت‌های پیام‌ رسان اینستاگرام کسی فکر نمی‌کرد که تا این حد با زندگی‌های افراد آمیخته شود و به یکی از ضروری‌ترین بسترهایی تبدیل شود که افراد کسب و کار خود را در قالب آن پیاده‌ سازی کنند. با گسترش کسب و کارها در فضای اینستاگرام این روزها بازار خرید فالوور آنچنان گرم است که همه در تکاپوی خرید و فروش کاربران واقعی تا فیک هستند که نیاز است تا پیش از خرید حتما با آن‌ها آشنا شوید و سپس اقدام به خرید نمایید.

چرا باید فالوور بخریم؟

همانطور که نفس برای انسان یک امر ضروری و حیاتی در جهت ادامه‌ی مسیر زندگی است، داشتن فالوور هم برای پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی هم چین نقشی را ایفا می‌کند، زیرا در صورتی ادامه‌ی مسیر در جهت رسیدن فرد به اهدافش برایش میسر می‌باشد که ازمحصولات و خدماتی که در پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌ها‌‌ی تلگرامی خود قرار می‌دهد از طریق مردم استقبال به عمل بیاید، پس ما نتیجه می‌گیریم که داشتن فالوور برای پیج‌های اینستاگرامی که در فضا‌های مجازی فعالیت ‌می‌کنند امری حیاتی به شمار می‌رود، زیرا از این طریق آن‌ها به موفقیت خود و رشد و پیشرفت هرچه بیشتر کسب و کار خود کمک می‌کنند.

با این تفاسیر ما در می‌یابیم افرادی‌ که‎ انگیزه‌ی فعالیت تجاری در فضا‌های مجازی را دارند باید به ترفند‌‌های متفاوت از طرق مختلف برای پیج‌های خود فالوور جمع آوری کنند که خرید فالوور خارجی هم یکی از این روش‌هاست ما در سایت فالووریاب امکان استفاده از این قابلیت را به شما دوستان گران‌قدر خواهیم گفت. در صورتی که یک پیج از تعداد فالوور کمی برخوردار باشد کاربران زیادی به آن‌جا به دلایل متعددی سر نمی‌زنند که این امر برای پیج‌های تجاری امری ناخوشایند و حتی وحشتناک تلقی می‎شود زیرا در این صورت فعالیت و هزینه‌های سنگینی که در پی تبلیغات می‌کنند بی‌نتیجه خواهد ماند.

فالوور خارجی اینستاگرام چیست؟

معادل فارسی فالوور به زبان فارسی همان دنبال کننده تفسیر می‌شود، یعنی فردی که برای آگهی از یک سری مطالب پیج یا کانال خاصی را دنبال کند. ادمین بسیاری از کانال و پیج‌های اینستاگرامی برای بالا بردن سطح اعتبار پیج‌های خود از فالوور خارجی یا همان فالوور فیک استفاده می‌کنند که این افراد با پرداخت مبلغی، چنین فالوورهایی که هیچ گونه ارزشی را به پیج‌شان اضافه نمی‌کنند را خریداری می‌کنند.

اما به جرات می‌توان گفت این افراد پول خود را در جوی آب ریخته‌‌اند زیرا این کار هیچ گونه تاثیر مثبتی در جهت افزایش اعتبار پیج آن‌ها نخواهد داشت. تنها مزیت فالوور خارجی این است که زمانی که فردی برای اولین بار با پیج شما رو به رو می‌شود با مشاهده‌ی تعداد فالووران شما امکان اعتماد و پیوستن به پیج شما را تا حد زیادی به ارمغان می‌آورد، اما پس از افشا شدن حقه‌ی شما امکان ریزش ممبران واقعی شما و ترک پیج‌تان توسط فالوورهای واقعی‌تان تا حد زیادی می‌تواند شما را آزرده خاطر کند. همچنین خرید فالوور اینستاگرام فیک باعث کاهش میزان مشارکت فالوورها می شود و اینستاگرام محتوای پیج اینستاگرام شما را غیر جذاب تشخیص می دهد و تعداد نمایش و لایک پست های شما به مرور کاهش خواهد یافت.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۶)

  • شهرزاد
    شهرزاد پاسخ

    من ثبت نام کردم فالووریاب هنوز فالوور رایگان که زده بودین نیومده برام

    • فالووریاب
      فالووریاب

      به پشتیبانی سایت فالووریاب تیکت ارسال کنید فالوور رایگان برایتان فعال شود

  • سما
    سما پاسخ

    شما فالوور خارجی میفروشین یا ایرانی؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      در فالووریاب کاربر خودش تعیین می کند فالوور خارجی یا ایرانی دریافت کند

  • شیما
    شیما پاسخ

    من میخوام از ربات شما خرید کنم اما فقط فالوور ایرانی لازم دارم، میتونین انجام بدین؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله خودتان میتوانید تفکیک کنید فالوور ایرانی جذب کنید یا خارجی

  • جوادی
    جوادی پاسخ

    فالوور خارجی هم میدین شما؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      شما خودتان در ربات تعیین میکنید فالوور ایرانی جذب کنید یا خارجی

  • فاطمه
    فاطمه پاسخ

    رباتتون فالوور واقعی میده فقط؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله ربات فالووریاب فقط فالوور واقعی ارائه می کند

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال