-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
شکایت اینستاگرام از شرکت‌ چینی به علت افزایش لایک و فالوور غیرقانونی

شکایت اینستاگرام از شرکت‌ چینی به علت افزایش لایک و فالوور غیرقانونی

این روزها، افراد و شرکت‌های زیادی به افزایش لایک یا افزایش فالوور می‌پردازند و فضای مجازی پر شده از تبلیغ‌هایی که نوید افزایش فالوور رایگان یا بالا بردن لایک اینستاگرام را می‌دهند. البته فعالیت این شرکت‌ها اصولاً غیر قانونی است و هیچ روش تضمینی برای اینکار جز تقلب وجود ندارد.

حال فیسبوک و اینستاگرام از شرکت‌های چینی به علت افزایش فالوور و لایک غیر قانونی شکایت کردند تا نشان دهند چنین رفتاری را در شبکه‌های مجازی تحت کنترلشان (فیسبوک و اینستاگرام) قبول نمی‌کنند.

گزارش شده که فیسبوک و اینستاگرام از چهار شرکت حقوقی و سه شخصیت حقیقی چینی شکایت کرده اند. به ادعای این کمپانی معروف، مجرمان این پرونده، به فروش اکانت‌های تقلبی، لایک و فالوور در دو شبکه اجتماعی مذکور می‌پردازند و بدین شکل قوانین را نقض کرده‌اند.

این شکایت به دادگاه فدرال آمریکا ارائه شده و این شرکت‌ها یا اشخاص به نقض قوانین مالکیت معنوی ایالات متحده محکوم خواهند شد. بنابر ادعای فیسبوک، این شرکت‌ها یا اشخاص از علامت تجاری، هویت و برند فیسبوک و اینستاگرام سؤ استفاده کرده اند

 

فیسبوک به صورت علنی نام این شرکت‌ها و اشخاص چینی را فاش نکرده اما مدعی شده که فعالیت‌های این گروه به پلتفرم آنها خلاصه نشده و آنها به فروش اکانت‌های تقلبی در پلتفرم‌های شرکت‌های دیگر نظیر اپل، آمازون، گوگل،  و توییتر نیز می‌پردازند.

به نظر می‌رسد جنجال‌های کمبریج آنالکتیکا به همراه دخالت‌های فیسبوک در انتخابات ریاست جمهوری  سال ۲۰۱۶ میلادی و جنجال‌های پیرامون آن موجب شده شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام شدیداً به نظارت پلتفرم خود بپردازند و از ظهور هر گونه اکانت جعلی جلوگیری کنند.

 

منبع:دیجیاتو

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱)

  • عطا اقایی
    عطا اقایی پاسخ

    من ۶۶۰ هزار تومان جهت خرید فالوور حتی ثبت هم نشده پرداخت کردم به سایت
    کسی هم پاسخگو نیست
    از طریق فتا و با طرح شکایت از سایت شما پیگیری خواهم کرد

    • فالووریاب
      فالووریاب

      سلام
      کاربر گرامی لطفا در پنل کاربری خود در بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید تا موضوع بررسی شود. امکان دارد تراکنش شما تایید نشده باشد نیاز است با اطلاعات پرداخت از بانک استعلام گرفته شود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال