-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
آموزش فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

آموزش فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

در جدیدترین آپدیت اینستاگرام ویژگی فیلتر کردن کامنت‌ها اضافه شده است که در این پستآن را به شما آموزش خواهیم داد.

یکی از مورد بحث‌ترین مواردی که درباره کار با اینستاگرام مطرح می‌شود مربوط به بخش ارسال کامنت‌های آن است که متاسفانه بخشی از کاربران ایرانی درک چندان درستی از آن نداشته و تا به حال بارها شاهد توهین‌ها و موارد نه چندان مناسبی مانند هجوم به پیج‌های مختلف بوده‌ایم. این روزها حتی اگر پای صحبت‌های هنرمندان ایرانی بنشینید بسیار از توهین‌ها و انرژی‌های منفی ای که توسط بعضی کاربران روانه‌ی آن‌ها و پیج اینستاگرام آن ها شده است، می شنوید. امری که بسیاری از این افراد را وادار به بستن پیج و خداحافظی از اینستاگرام و رفتن از این شبکه اجتماعی کرده است. اما خوشبختانه اینستاگرام در جدیدترین بروزرسانی خود یک ویژگی بسیار جالب و کاربردی را اضافه کرده است که مطمئنا برای تمام کاربرانی که دارای پیج عمومی بزرگ هستند خوشایند خواهد بود. این ویژگی به شما قابلیت فیلتر کردن خودکار کامنت‌هایی را خواهد داد که حاوی کلمات توهین آمیز، منفی یا‌... هستند. کافی است تا چند دقیقه وقت برای فعال‌سازی این ویژگی صرف کنید تا پس از آن دیگر از کامنت‌های توهین آمیز یا نظراتی که هدفی جز تخریب روحیه و توهین یا مواردی از این دست را دارند رهایی یابید. نحوه‌ی عملکرد این ویژگی به این شکل است که برای مثال با مشخص کردن کلمه‌ی "زشت" از این پس کامنت‌هایی که شامل این لغت در متن خود باشند نه برای شما و نه برای دیگر بازدیدکنندگان پیج شما به نمایش در نخواهد آمد و فقط همان شخصی که آن کامنت را ارسال کرده است قادر به تماشا و خواندن آن خواهد بود.

برای فعال‌سازی این ویژگی که برای داشتن پیجی آرام و بدون مشکل آن را شدیدا توصیه می‌کنیم کافی است تا به تنظیمات اینستاگرام و سپس گزینه‌ی Comment مراجعه کنید. با ورود به این قسمت با دو بخش مواجه خواهید شد. بخش اول مربوط به کلماتی است که اینستاگرام توهین آمیز بودن آن‌ها را تشخیص می دهد و به شکلی پیج شما را طوری تنظیم می‌کند که از لیست سیاهی که اینستاگرام تشخیص و ترتیب داده است برای فیلترینگ کامنت‌های پیج شما استفاده کند. این بخش کاملا دلخواه است و می‌توانید آن را On یا Off کنید. اما بخش دوم که از اهمیت بیشتری برای کاربران فارسی زبان برخوردار است مربوط به کلماتی است که شما قصد فیلتر کردن آن‌ها را دارید تا کاربران نتوانند از آن کلمات در کامنت های پیج شما استفاده کنند. از آنجایی که بخش اول بیشتر در رابطه با کلمات انگلیسی کاربرد خواهد داشت نه زبان فارسی، پس بهتر است از این بخش برای ساخت لیست سیاه انتخابی خود استفاده کنید. در این بخش می‌توانید هر کلمه ای که دوست دارید را اعم از فارسی، انگلیسی یا حتی فینگلیش (متون فارسی نوشته شده با حروف انگلیسی) بنویسید و آن‌ها را با علامت کامای انگلیسی ( , ) از یکدیگر جدا کنید. برای مثال با نوشتن کلمات زیر در بخش کلمات فیلتر شده می‌توانید از این پس هر کامنتی که یکی از لغات زیر را در خود داشت از صفحه‌ی خود به صورت خودکار محو کنید تا کامنت مورد نظر نه برای شما و نه برای کاربران دیگری که وارد پیج شما شده‌اند نمایش داده نشود. دقت داشته باشید که برای لحاظ شدن کلمات وارد شده لازم است که از کامای انگلیسی برای جداسازی لغات استفاده کنید. در صورتی که از ویرگول فارسی استفاده شود عملکردی نخواهد داشت.

مثلا به این صورت:

ugly,zesht,زشت

 

حذف نظرات توهین آمیز در اینستاگرام


درواقع عملکرد این ویژگی به این صورت است که گویا کامنتی برای شما ارسال نشده است به این معنا که حتی در بخش اطلاع‌رسانی اینستاگرام نیز خبری از ثبت چنین کامنتی درج نخواهد شد و به جز شخصی که آن را ارسال کرده است، هیچ کاربر دیگری آن کامنت را مشاهده نخواهد کرد. با انجام این کار و فعال‌سازی این ویژگی کاربردی می‌توانید از این پس به طور خودکار دست مزاحمان و افرادی که تنها قصد اذیت و توهین دارند را از پیج خود کوتاه کنید. البته همچنان می‌توان با کلک‌هایی همچون نوشتن کلمه‌ی مورد نظر به شکلی دیگر از دست این فیلترینگ فرار کرد اما همین امکان نیز برای کم کردن میزان قابل توجهی از کامنت‌های منفی بسیار مفید واقع خواهد شد. همچنین می‌توان با صرف کمی زمان بیشتر و نوشتن کلمات مورد نظر به صورت فارسی، انگلیسی، فینگلیش و‌... راه فرار از این فیلترینگ را برای کاربران مزاحم سخت‌تر وسخت تر کرد. همچنین با فعال شدن این ویژگی به زودی می‌توانید شاهد لیست‌های آماده‌ای که کاربران تهیه کرده‌اند باشید و با کپی و پیست کردن آن‌ها در این بخش، در کسری از ثانیه صدها و شاید هزاران کلمه را برای کامنت‌های خود فیلتر کنید.

 

افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۴)

  • نسیم
    نسیم پاسخ

    ربات شما کامنتم میفرسته رو پیجا؟

  • شینا
    شینا پاسخ

    کلمات انگلیسی هم میتونیم بزاریم فیلتر شه نتونن کامنت کنن؟

  • یوسف
    یوسف پاسخ

    خیلی خوبه این قابلیت، پیج ما همکارای دیگه میان کامنتای بد میزارن دیگه خستمون کرده بودن

  • طاهره
    طاهره پاسخ

    یعنی هر کلمه ای بخوایم میتونیم بدیم که هرکی تو پیج کامنت کرد پاکش کنه اینستاگرام؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله هر کلمه ای میخواهید که در کامنت قرار نگیرد میتوانید جزو فیلترها بگذارید تا زیر پست ها درج نشود

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال