-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام

ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام

ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام

همانطور که گفتیم یکی از شیوه‌های انجام تبلیغات ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام است. در بسیاری از موارد منظور از این نوع ویدئو، تیزر تبلیغاتی است. بسیاری از کسب و کارها برای آنکه کاربران و مدیران فعال، در مدت زمان کوتاهی بتوانند به یک شناخت کلی درباره‌ی آن‌ها برسند اقدام به ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام یا همان تیز تبلیغاتی می‌کنند تا بتوانند تعداد فالوور بیشتری برای پیج خود به دست آوردند. اما در رابطه با تیزرهای تبلیغاتی نیز نکاتی وجود دارد که با توجه به آن‌ها تبلیغاتتان مؤثر خواهد بود.

هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی چیست ؟

در اولین قدم شما باید بدانید که هدفتان از ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام چیست؟ با پاسخ به این سؤال متوجه خواهید شد که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و سلایق آن‌ها چگونه است؟ از این رو می‌توانید با شناخت بیشتری برای طراحی تیزر خود اقدام نمایید‌. برای مثال ویدئوهای آموزشی بسیار متفاوت با تیزر تبلیغاتی جهت معرفی یک برند یا محصول طراحی می‌شوند. به عنوان مثال ساخت ویدیو در اینستاگرام و دیگر پیج‌ها از جهت افزایش فالوور می‌باشد. برای افزایش فالوور و جذب فالوور باید محتوای مناسبی را تولید کنید که در اینجا ویدیو اینستاگرام محتوای مناسبی به شما می‌آید. 

با رعایت نکات زیر در کنار خرید فالوور به نتیجه خیلی خوبی در کسب و کار اینستاگرامیتان خواهید رسید. 

نحوه فیلم برداری

در ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام همواره به این نکته توجه داشته باشید که چگونه و با استفاده از وسایلی قصد انجام این کار دارید؟ برای فیلم برداری این نوع ویدئوها می‌توان از دوربین گوشی‌های هوشمند و یا دوربین‌های فیلم برداری حرفه‌ای استفاده نمود. پس بسته به سلیقه شما دارد که چه میزان کیفیتی را جهت انجام کار خود انتخاب کنید. اگر تصمیم دارید از دوربین‌های حرفه‌ای استفاده نمایید باید بدانید که هزینه خرید و یا حتی اجاره این نوع دوربین‌ها بالا است اما کیفیت کار شما را بالا می‌برد و مخاطبان زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت.

نورپردازی

یکی از مهم‌ ترین المان‌هایی که در ساخت تیزر باید آن را در نظر بگیرید نحوه‌ی نورپردازی است؛ چراکه نور کافی کیفیت کار را به صورت قابل توجهی تحت تأثیر قرار می‌دهد. بنابراین اگر محیطی که قصد فیلم برداری در آن را دارید دارای نور کافی نیست می‌توانید لوازم مخصوص مانند انواع پروژکتور را جهت تأمین نور اجاره و یا خریداری نمایید. همچنین لازم به توضیح است که کار با این دستگاه‌ها نیاز به تخصص دارد و برای استفاده از آن‌ها باید آموزش‌های لازم را ببینید.

مکان ساخت ویدیو اختصاصی اینستاگرام

شاید برای بسیاری از افراد سؤال باشد که برای ساخت تیزر تبلیغاتی تنها در استدیو می‌توان فیلم برداری نمود یا خیر؟ در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت گرچه فیلم برداری در استدیو بسیار بهتر است اما اگر بودجه‌ی کافی ندارید می‌توانید در مکان‌های دیگری نیز این کار را انجام دهید. نکته‌ای که در مورد مکان فیلم برداری باید به آن توجه داشته باشید اکو شدن صدا است. اگر محیطی که برای فیلم برداری انتخاب کرده‌اید بسیار خلوت بوده و یا دیوارهای آن عایق نشده باشند صدای افراد اکو می‌شود که این مورد در فیلم برداری مشکلی جدی محسوب می‌شود.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال