-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
فالوور فیک اینستاگرام چیست؟ آموزش کامل

فالوور فیک اینستاگرام چیست؟ آموزش کامل

این روزها بسیاری از مردم در شبکه‌ی اینستاگرام دارای پیج یا اکانت هستند و پست‌ها، استوری‌ها و پیام‌های زیادی در طول روز در این شبکه رد و بدل می‌شود. فالوورها در اینستاگرام به دو دسته‌ی فالوور واقعی و فالوور فیک تقسیم‌بندی می‌شوند. در این مقاله قصد بررسی درست بودن یا نبودن خرید فالوور فیک اینستاگرام را داریم. البته پیش از بررسی موضوع اصلی، باید مقدماتی به منظور آشنایی با فالوور فیک و تفاوت آن با فالوور واقعی بیان شود. با ما همراه باشید.

فالوور فیک چه کسی است؟

اینستاگرام میلیون‌ها کاربر در سرتاسر دنیا دارد که این افراد فعالیت‌های مختلفی را در طول روز در این شبکه انجام می‌دهند. کافی است به تعداد کامنت‌‌های پست‌های افراد سلبریتی نگاهی بیاندازید تا متوجه این موضوع شوید. فالوورهای فعال اینستاگرام، افرادی هستند که فعالیت روزانه و هفتگی استانداردی در اینستاگرام دارند. بسیاری از این افراد نام و شغل واقعی‌شان در قسمت بیو پیج خود می‌نویسند و از نظر اینستاگرام افرادی حقیقی محسوب می‌شود. اما منظور از فالوور فیک، اکانت‌هایی بدون فعالیت در اینستاگرام می‌باشد که تعداد لایک، پست، استوری و کامنت‌های آن‌ها در طول روز بسیار اندک است. این اکانت‌ها معمولاً تعداد دنبال کننده بسیار کمی دارند و افراد زیادی را هم دنبال نمی‌کنند. صاحبان اکانت‌های فیک معمولاً این اکانت‌ها را فقط برای فروش فالوور غیر واقعی و فیک می‌سازند. اینستاگرام در سالیان اخیر تلاش زیادی برای از بین بردن این اکانت‌ها انجام داده و حساسیت بسیار زیادی بر روی آن‌ها دارد. 

در این صورت شما در زمان لایک کردن یک پست، با یک پیغام مواجه می‌شوید که در آن به دلیل بلاک شدن شما اشاره شده است. شما باید گزینه tell us را بزنید تا اینستاگرام متوجه واقعی بودن حساب شما گردد. با توجه به مطالب گفته شده مشخص شد که گروه سازنده و برنامه‌ نویس اینستاگرام همواره در تلاش‌اند تا اکانت‌های فیک و جعلی را از این شبکه حذف نمایند. لذا خرید فالوور فیک اینستاگرام چندان کار درستی به نظر نمی‌رسد. در ادامه به تشریح این موضوع می‌پردازیم .

چرا خرید نسبتا کمی در خرید فالوور فیک اینستاگرام داشته باشیم؟

اینستاگرام به دلیل گستردگی، امکانات جذاب و محبوبیت بالا، یک فضای عالی برای تبلیغات محسوب می‌شود. بسیاری از کسب و کارهای نوپا با راه‌ اندازی یک پیج در اینستاگرام و کار کردن بر روی آن، مشهور می‌شوند و به درآمدهای زیاد می‌رسند. به احتمال زیاد با پیج‌های کاری زیادی برخورد کرده‌اید که فالوورهای کم یا زیادی دارند. در گذشته برخی از این پیج‌ها با خرید فالوور فیک سعی در افزایش فالوور بالا نشان دادن تعداد فالوورهای خود داشتند اما امروزه با نظارت و سخت‌ گیری بیشتر اینستاگرام، چنین کاری ریسک زیادی را طلب می‌کند. البته نباید منکر این قضیه شد که تعداد فالوورهای هر پیج در اینستاگرام، نشان‌ دهنده میزان محبوبیت آن پیج در میان مردم است و طبعاً هرچه این تعداد بیشتر باشد، محبوبیت هم بیشتر است. عده‌ای از مردم به دلایل مختلفی تمایل دارند تا به هر شکلی تعداد فالوورهای خود را بالا ببرند. متأسفانه برخی از شرکت‌های کلاه‌بردار هم از این تمایل سو استفاده کرده و اقدام به فروش فالوور فیک به این افراد می‌کنند. در حالی که فالوورهای فیک هیچ ارزشی در اینستاگرام ندارند و پس از مدتی توسط خود شبکه حذف خواهند شد. یک جمله‌ی معروف وجود دارد که می‌گوید که افراد متقلب در نهایت هیچ‌ گاه به پیروزی نخواهند رسید. در مورد استفاده از اکانت‌های فیک هم این موضوع صدق می‌کند. جالب است بدانید که در سطح جهان برخی از افراد با ارائه‌ی نرم‌ افزارهای تقلبی سعی در گول زدن مردم و صاحبان کسب و کارهای مختلف برای جذب فالوور فیک دارند.

فالوورهای فیک و فعال هردو فالوور اینستاگرام محسوب می‌شود و تنها تفاوت آن‌ها در میزان واقعی بودن و فعالیت آنها است.

به طور کلی دلایلی که براساس آن نباید به فالوورهای فیک اعتماد کرد بدین شرح‌اند:

1- سخت‌ گیری اینستاگرام: همان‌طور که پیش‌تر هم بیان شد، اینستاگرام اخیرا تمهیدات مختلفی را در نظر گرفته تا براساس آن بتواند فالوورهای فیک را از واقعی تشخیص دهد. لذا با خرید این فالوورها ریسک بزرگی را انجام می‌دهید. البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که برخی شرکت‌ها فالوورهای فیک را در کنار فالوورهای واقعی در اختیار شما قرار می‌دهند و صرفاً پول فالوورهای واقعی را از شما دریافت می‌کنند. انجام چنین کاری ایرادی ندارد و باعث بالاتر نشان داده شدن تعداد فالوورهای شما هم می‌گردد.

2- بی‌ارزش بودن اکانت‌های فیک: غالب اکانت‌های فیک فاقد عکس پروفایل و بیو هستند و تعداد فالوورها و فالوئینگ‌های کمی نیز دارند. در این صورت مشتریانی که به پیج شما سر می‌زنند و در قسمت فالوورها با چنین اکانت‌هایی روبه‌رو می‌شوند، حس خوبی نسبت به پیج شما پیدا نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند به کسب و کاری معتبرتر اعتماد کنند. لذا توصیه ما در فالوریاب این است که برای کسب و کارتان ارزش قائل باشید و با خرید فالوورهای واقعی، به آن اعتبار ببخشید. در این صورت مشتریان و مخاطبان هم بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

3- بالا بردن فعالیت در پیج: وقتی فالوور فیک را خریداری می‌کنید، باید به این موضوع هم دقت کنید که این فالوورها به احتمال زیاد هیچ کامنتی در پست‌های شما نخواهند گذاشت و تعداد لایک‌هایتان نیز بسیار کم خواهد بود. در این صورت یک تناقض واضح بین تعداد فالوورها و تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها وجود خواهد داشت. به عنوان مثال تصور کنید فردی به پیج مربوط به یک کسب و کار با 50 هزار فالوور سر می‌زند و مشاهده می‌کند که تعداد لایک‌های هر پست کمتر از 500 عدد است. طبیعتاً در چنین حالتی وی متوجه فیک بودن فالوورهای پیج خواهد شد، لذا بدون انجام کار خاصی پیج را ترک خواهد کرد.

در این مقاله تلاش بر این بود تا نکاتی در مورد دلایل عدم اعتماد به خرید فالوور فیک اینستاگرام بیان گردد. در پایان لازم است به این موضوع اشاره کنیم که فالووریاب یکی از بهترین ارائه دهندگان فالوور واقعی اینستاگرام محسوب می‌شود که می‌توانید با اعتماد به آن و خرید فالوور اینستاگرام بازدهی تبلیغات کسب و کارتان را بالا ببرید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۴۳)

  • مهتا
    مهتا پاسخ

    ممنون ربات خوبی دارین سرعتش هم فعلا اوکی بوده

  • شبنم
    شبنم پاسخ

    من 5000 فالوور فیک میخوام لطفا بامن تماس بگیرید

    • فالووریاب
      فالووریاب

      فالوور فیک ارائه نمی کنیم

  • رکسانا
    رکسانا پاسخ

    رمز پیجم یادم رفته اینستامم پاک کردم نمیتونم وارد اکانت شم
    چیکار کنم؟؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بازیابی رمز عبور پیجتان را انجام دهید

  • مرسانا
    مرسانا پاسخ

    من چندروزه میخوام پیج هارو فالو کنم نمیزاره اینستاگرام؟ هیچ کاری هم نکردم فالو انفالو اینا

    • فالووریاب
      فالووریاب

      هنگام استفاده از اینستاگرام نباید از فیلترشکن استفاد کنید

  • حلما
    حلما پاسخ

    چجوری میتونیم بفهمیم پیجا چندتا فالوور فیک دارن؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      این موضوع کیفی است و کمی نیست، نمیتوان دقیق متوجه شد

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال