-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
نکات لازم قبل از خرید پیج اینستاگرام

نکات لازم قبل از خرید پیج اینستاگرام

چرا باید صفحه اینستاگرام خود را راه‌اندازی کنیم؟ آیا اینستاگرام فضای مناسبی برای تبلیغات ما است؟ آیا خرید پیج اینستاگرام به رشد کسب و کار ما کمک خواهد کرد؟ این شبکه اجتماعی در حال حاضر به عنوان یکی از رسانه‌های مناسب برای تبلیغات به شمار می‌آید. شما به راحتی می‌توانید با ساخت یک اکانت رسانه خود را در این شبکه اجتماعی برپا سازید. از آنجایی که اینستاگرام قابلیت‌های زیادی را در اختیار استفاده کنندگان خود می‌گذارد؛ افراد و شرکت‌های بسیاری از آن برای ارتباط گیری با مخاطبان خود استفاده می‌کنند. خرید فالوور نیز یکی از قدم‌های مهم برای توسعه یک پیج اینستاگرام است. 

اینستاگرام و روند شکل گیری پیج اینستاگرام

اولین بار اینستاگرام در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کریگر برای سیستم عامل ios ساخته شد. دو سال بعد اولین ورژن اندرویدی این برنامه محبوب ساخته شد. در نوامبر 2012 نسخه محدود تحت وب ارائه شد و پس از 4 سال یعنی در سال 2016 نسخه سیستم عامل ویندوز موبایل ارائه شد. در حال حاضر شما می‌توانید عکس و فیلم‌های خود را به شبکه اجتماعی ارسال نمایید. اینستاگرام به شما امکانات زیادی برای ویرایش عکس می‌دهند. پس از سال 2015 این نرم افزار با آپدیت خود، محدودیت آپلود یک عکس در هر پست را برداشت و کاربران در حال حاضر می‌توانند چندین عکس را در پست‌ به نمایش بگذارند.

شاید راه‌ اندازی یک صفحه با تعداد فالوور بالا سخت باشد؛ به همین دلیل می‌توان با خرید پیج اینستاگرام ره صد ساله را در یک شب طی کرد! با ما در وب‌سایت فالووریاب همراه باشید تا در رابطه با ویژگی‌های یک پیج مناسب برای خرید اصحبت کنیم.

ویژگی‌های یک پیج اینستاگرام قابل خریداری

شما به عنوان مدیر یک کسب و کار باید در رابطه با ویژگی‌های پیج خریداری شده اطلاعاتی داشته باشید. ما در ادامه این مقاله از وب سایت فالووریاب به توضیح ویژگی‌های لازم یک پیج خواهیم پرداخت. لازم به توضیح است یک پیج با داشتن موارد ذکر شده در ادامه می‌تواند مناسب برای خرید باشد.

√ تعداد فالوور واقعی بالای پیج اینستاگرام

اولین ویژگی‌ که یک پیج اینستاگرامی مناسب باید داشته باشد فالوورهای واقعی بالا است. هر چه تعداد فالوورهای یک پیج اینستاگرام بالاتر باشد نشان از اعتبار پیج خواهد داشت. لازم به توضیح است که شما با روشی می‌توانید فیک بودن یا نبودن فالوورهای یک صفحه را مشاهده نمایید. کافیست تمام پست‌های صفحه را به خوبی بررسی کنید و تعداد لایک و تعداد کامنت آن را ببینید. اگر پیج دارای فالوور فیک باشد، لایک و کامنت بالایی نخواهد داشت.

√ محتوای ارائه شده پیج اینستاگرام

از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید پیج اینستاگرام به آن توجه کرد؛ محتوای بارگزاری شده قبلی پیج است. اگر محتوای پیج با زمینه کاری که قرار است در آینده در پیج فعال شود هم‌ خوانی نداشته باشد؛ این امکان وجود دارد که فالوورهای شما در عرض مدت کوتاهی دچار ریزش زیادی شوند. از همین رو نیاز است قبل از خرید پیج اینستاگرام با حوزه فعالیت پیج به خوبی آشنا شوید و در صورتی که با حوزه کاری شما هماهنگ بود اقدام به خرید پیج نمایید.

√ مدت زمان کارکرد پیج اینستا

از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید پیج اینستاگرام به آن توجه کرد؛ مدت زمان راه‌ اندازی پیج است. صفحه‌ای که مدت زمان زیادی از ساخت آن نمی‌گذرد و تعداد زیادی فالوور دارد باید کمی شک برانگیز باشد. خرید این گونه صفحات باعث خواهد شد در کوتاه‌ ترین زمان ممکن تمام فالوورهای آن از دست بروند و شما مجددا مجبور به خرید فالوور اینستاگرام شوید. از همین رو نیاز است در زمان خرید پیج اینستاگرام به مدت زمانی که این پیج در حال فعالیت است توجه نمایید. میزان تبلیغات و اعتبار صفحه اینستاگرام از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید یک صفحه اینستاگرام به آن توجه کنیم؛ میزان تبلیغات در صفحه اینستاگرام است. هر چه میزان تبلیغات یک صفحه بیشتر باشد؛ ارزش آن پیج بیشتر خواهد شد. به همین دلیل نیاز است از میزان تبلیغات پیج قبل از خریداری آن مطمئن شد. اعتبار یک صفحه اینستاگرام را می‌توان بر اساس تعداد لایک‌ها، تعداد کامنت‌ها و تعداد دایرکت‌های آن صفحه در نظر گرفت.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱۱)

  • شایان
    شایان پاسخ

    پسورداينستاگرام را فراموش کردم خواستم دانلود اينستا را فعال کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      مطلب بازیابی رمز اینستاگرام را مطالعه کنید

  • سامی
    سامی پاسخ



    من اينستارو وقتي ميخوام بازيابي کنم رمزمو وکاربري رو ميزنم وبعدم نکست روکليک ميکنم چند دقيقه اي بعدم اينو
    ميزنه
    An unknown network error has occurred

    • فالووریاب
      فالووریاب

      مجدد با فیلترشکن امتحان کنید

  • جلال
    جلال پاسخ

    چطور میتونم پیج های قبلی خودم رو از اینستاگرام حذف کنم

    • فالووریاب
      فالووریاب

      وارد تنظیمات پیج شوید و دیلیت اکانت را انجام دهید

  • ریحانه
    ریحانه پاسخ

    من نمیتونم هیچ پستیو استوری کنم راهی برای درست کردنش هست ؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      اینستاگرام خود را اپدیت کنید احتمالا مشکل برطرف می شود

  • حمیده
    حمیده پاسخ

    آیا امکان اشتراک گذاری عکس در لایو اینیستا وجود داره ؟

    • فالووریاب
      فالووریاب

      بله اموزش مربوط به لایو اینستاگرام را مطالعه کنید

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال