-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
فالووینگ از اینستاگرام حذف می شود

فالووینگ از اینستاگرام حذف می شود

 

اینستاگرام اعلام کرد که حذف تب فالووینگ (Following) از بخش نوتیفیکیشن این اپلکیشن را از امروز شروع کرده وبعد از اعمال تغییرات جدید، کاربر با ضربه زدن روی آیکون قلب در پیج اینستاگرام خود فقط می تواند فعالیت های خود را ببیند.

در پی حذف تب Following دیگر نمی توان از پست هایی که دوستان لایک کرده یا در آنها کامنت گذاشته اند باخبر شد و تنها فعالیت خود کاربر به او نمایش داده می شود.

به گفته «Vishal Shah»، مدیر ارشد محصول در اینستاگرام، تب فالو برای ساده تر کردن اپلیکیشن و همچنین قابلیتی که بیشتر کاربران از وجود آن بی خبر بودند حذف می شود:


«بیشتر کاربران نمی دانستند که فعالیت های آنان در تب فالو نمایش داده می شود. بنابراین این ویژگی آنطور که برای آن برنامه ریزی و طراحی شده بود عمل نمی کرد. علاوه بر این کاربران وقتی می فهمیدند فعالیت های پیج اینستاگرامشان برای بقیه نشان داده می شود غافلگیر می شدند.»

تب فالو یکی از جنجالی ترین قسمت های اپلیکیشن اینستاگرام است. بیشتر کاربران این شبکه اجتماعی از این قسمت به عنوان محلی برای جاسوسی از دوستان و کنجکاوی در مورد علایق  و فعالیت آنها یاد می کنند. در حالی که اینستاگرام از ابتدا این قسمت را برای پیدا کردن اکانت های جدید طراحی کرده بود.

موضوع بدتر اینکه بسیاری از کاربران از وجود این قسمت به کل بی خبر بودند و نمی دانستند که فعالیت های خصوصی شان در این قسمت در معرض نمایش قرار می گیرد. در مجموع از این قسمت به عنوان یک ابزار بحث برانگیز یاد می شد که مزیت خاصی برای کاربران نداشت.

اینستاگرام ماه اوت در اقدامی کاملاً بی سر و صدا تب Following را برای برخی از کاربران حذف کرد. این موضوع زمانی مشخص شد که برخی از کاربران ردیت (Reddit) از حذف ناگهانی این تب شاکی شدند. آنها ابتدا تصور کردند اپلیکیشن دچار مشکل شده است ولی در واقع اینستاگرام در سکوت این تب را حذف کرده بود.

همانطور که گفته شد تب فالوینگ از امروز از اینستاگرام حذف می شود؛ اما گفته شده ممکن است برای بعضی از کاربران حذف آن تا یک هفته هم طول بکشد.

 

در صورت نیاز به خرید فالوور اینستاگرام یا استفاده از ربات اینستاگرام به ما پیام بدهید.

تمام سوالات مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها طی کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان فالووریاب پاسخ داده می شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها(۱)

  • پیام
    پیام پاسخ

    درستش هم همینه چیه اخه رکیو فالو میکردیم تو اینستا بقیه فالوورای میفهمیدن

افتخارات وب سایت فالووریاب

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۷
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۳۹۸
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران - فالووریاب
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران
سال ۱۴۰۰
برنده به انتخاب مردم
تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اپلیکیشن فالووریاب

اپلیکیشن فالووریاب، تمامی امکانات فالووریاب برای استفاده و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود اپلیکیشن فالووریاب

معرفی فالووریاب

فالووریاب، ارائه دهنده خدمات مختلف خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند و فعال است. با خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب، فالوور واقعی و فعال و هدفمند جذب کنید: فالووریاب با فعالیت تعاملی و پیوسته در پیج اینستاگرام، از اهداف تعیین شده توسط شما فالوور اینستاگرام جذب می‌کند و فالوورهای پیج به طور هدفمند و واقعی افزایش می‌یابند.

مجوزهای فالووریاب

مجوز خرید فالوور انجمن صنفی فالووریاب گواهی خرید فالوور جشنواره وب فالووریاب فالوور واقعی مجوز فالووریاب اس اس ال